Въвеждане на технологии от областта на Индустрията 4.0 в предприятията.
- Период на прием: Ноември 2024 г. – Февруари 2025 г.
- Териториален обхват: Проектни предложения по процедурата се изпълняват на територията на Република България.
Допустими кандидати
Микро, малки и средни предприятия, които са търговци по смисъла на Търговския закон или Закона за кооперациите


Допустими дейности
Насърчаване въвеждането на технологии от Индустрия 4.0; Въвеждане на стандарти в областта на Индустрия 4.0; Осигуряване на киберсигурност и поверителност на данните; Повишаване на дигиталните умения на персонала.
Допустими разходи
Разходи за дълготрайни материални активи (ДМА) и/или дълготрайни нематериални активи (ДНА) Разходи за услуги

Финансови условия
Минималният размер на допустимите разходи за едно проектно предложение, представено от един кандидат е 35 000 лв.
Максималният размер на допустимите разходи за едно проектно предложение, представено от един кандидат, е 500 000 лв.
Финансовата помощ е 50 % от общите допустими разходи.
Какъв е процесът по кандидатстване?
-
Безплатна консултация
Правим лична подробна консултация, в рамките на която Ви запознаваме в детайли с условията и процедурата за кандидатстване по програмата.
-
Предварителна оценка
Оценяваме потенциала на предприятието Ви да се класира за безвъзмездно финансиране като правим предварителна прогноза за броя точки, които може да получи проектът, според публикуваните критерии за оценяване.
-
Подготовка на документи
Подготвяме Формуляр за кандидатстване, Бюджета по проекта и Декларациите, които се подават за оценка.
-
Избор на доставчици
След като проектът е удобрен за безвъзмездно финансиране, организираме процедурите за избор на доставчици по проекта.
-
Междинни и финални отчети
Подготвяме междунните и финалните отчети, както и завките за изплащане на финансовата помощ.